Onderzoek

Onderzoek naar het imago van GezondVeluwe

In 2025 bestaat de netwerksamenwerking GezondVeluwe 10 jaar. We willen onze communicatie verbeteren en daarom zijn we benieuwd wat jij van (de communicatie van) GezondVeluwe vindt. 

Ook zijn we heel benieuwd wat GezondVeluwe uitstraalt. Komen we bijvoorbeeld heel serieus over of juist niet serieus genoeg? Welke doelen denk je dat we nastreven en welke thema’s passen het beste bij ons? Je kunt het ons vertellen door de vragen uit het onderzoek te beantwoorden. We horen het graag!

Het onderzoek

Het onderzoek heeft drie secties:

  1. over GezondVeluwe
  2. over de uitstraling en communicatie van GezondVeluwe
  3. over jou

Het kost ongeveer een kwartier tijd om het onderzoek in te vullen. Het onderzoek is in principe anoniem. Alleen als je toestemming geeft om door te praten over de antwoorden is het handig als je jouw naam, e-mailadres en telefoonnummer noteert bij de allerlaatste vraag. 

Mocht je nog vragen hebben, kun je terecht bij Kirsten de Leest, communicatieadviseur van Raedelijn voor GezondVeluwe via kdleest@raedelijn.nl of info@gezondveluwe.nl.  

Veel dank alvast voor je medewerking! 

Gezond Veluwe maakt gebruik van cookies.

We gebruiken noodzakelijke cookies om onze website goed te laten werken. Met jouw toestemming plaatsen wij statistische cookies die worden gebruikt om de website te testen en te verbeteren. Als je marketingcookies accepteert delen we informatie over jouw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Geef hieronder aan welke categorie cookies we mogen plaatsen.

Lees meer

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Lees meer

Statistische cookies helpen eigenaren van websites begrijpen hoe bezoekers hun website gebruiken, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren.

Lees meer

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker. Deze advertenties worden zo waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.